maandag 16 november 2009

ik leef nog


Hallo allemaal.

Even een teken van leven. Erg druk de laatste tijd, heel weinig tijd om te scrappen. Ik ben wel bezig om kaarten te maken voor ons 35 jarig huwelijks feest in december. Wij houden dat bij ons in de schuur, dus er moet heel veel geregeld worden en mijn werk (aardbeien plukken)gaat ook nog gewoon door tot eind november begin december.Maar druk of niet zaterdag zijn we naar de CREADOE beurs in Utrecht geweest. Ik met de bus uit Meedhuizen, Henny (dochter) met de trein uit Amersfoort.Samen een erg leuke dag gehad, veel gezien en wat gekocht natuurlijk. Ik heb me ingehouden maar dat was best moeilijk, zoveel moois en leuke aanbiedingen.Ja je moet ook een keer tevreden zijn toch? Ik wens jullie een goede (werk)week.
Stieneke.

2 opmerkingen:

chantal zei

hoi stieneke
wat een leuke spulletjes heb je gekocht zeg
ik vind die martha steward pons wel heeel erg leuk
groetjes chantall

Pieky zei

hoi Stieneke
met zulke leuke spulletjes moet je haast wel weer aan het scrappen toch? Zelf zet ik 1 keer in de week alle scrapspullen in de keuken en ga heerlijk bezig.........daardoor zaterdag met bordje op schoot zitten eten maar ach dat kan best een keertje.
groetjes
Pieky