woensdag 2 februari 2011

Hallo even een berichtje.
Ik heb het de laatste tijd erg druk gehad met allerlei zaken, vooral ziekenhuis bezoeken. Er is in de herfst bij mij verhoogde groeihoormoon geconstateerd in het bloed. Dit wordt veroorzaakt door een goedaardige tumor bij de hypofyse. Na allerlei bloedonderzoeken en een scan waarop de tumor tezien moest zijn, kreeg ik het bericht van de huisarts: je bloed is niet goed maar op de scan is niks te zien. Advies kom met een half jaar maar weer. Hier was ik het uiteraard niet mee eens en heb een gesprek aan gevraagd met de desbetreffende arts in het ziekenhuis. Zijn antwoord was ik weet het niet meer, maar ik wil je wel doorsturen naar het umcg. In het umcg hebben ze de scan opnieuw bekeken en kwamen ze tot de conclusie dat er dus wel een tumor zit. Heel duidelijk zichtbaar. Men vroeg zich daaraf of er een schoonmaakster naar had gekeken. Er volgen nu nog weer een aantal onderzoeken en dan moet ik geopereerd worden. Wanneer dat precies is weet ik niet, ze verwachten in mei. Ik ben blij dat ik dat gesprek aangevraagd heb en niet met dat half jaar wachten akkoord ben gegaan. gr Stieneke.

Geen opmerkingen: