vrijdag 5 augustus 2011

Hallo allemaal

Als eerste wil ik jullie bedanken voor de berichtjes en de kaart die ik mocht ontvangen.
Het haat goed met mij en de tumor is gelukkig goedaardig zoals ze hadden verwacht. Het is nog niet te zeggen of de tumor helemaal weg is gehaald, dat is pas met 3 maand in mijn bloed tezien. Ik moet nog rustig aan doen en de concentratie is nog niet optimaal maar dat heeft tijd nodig.
Probeer soms even wat te scrappen en dat geeft een goed gevoel. Ik wens iedereen een fijn weekend. Groetjes Stieneke.

2 opmerkingen:

Brendaxx zei

Fijn te horen dat het goed is gegaan allemaal! Ik hoop dat je snel weer helemaal fit bent! Voorspoedig herstel gewenst!
Groetjes,Brenda

scrappy jen d zei

Lieve Stieneke,Ik ben heel erg blij, dat je zo goed uit de operatie bent gekomen! En helemaal dat de tumor goedaardig is!
en natuurlijk reuze bedankt voor je lieve reactie op mijn blogje!
Doe rustig aan, he?

Lieve groetjes en beterschap, Jen.