vrijdag 25 september 2009

scrappen voor de vlinder




Ik ben gevraagd om zaterdag 26 september te komen scrappen bij de opendag van hobbyzaak "De Vlinder" in Siddeburen.Dit is een heel klein hobbyzaakje, op het gebied van kaarten en kralen heeft ze best wel veel keuse. Voor het scrappen is er nog niet veel keuse in dessinpapier. Ze heeft me gevraagd om wat scrapkaarten te maken. Ik heb er erg veel zin in en zit er niet alleen . Betsy maakt kaarten en Lineke houdt zich bezig met kralen maken. Hier zijn er een paar van mijn kaartjes.
voor deze kaart heb ik als bassis gebruikt zacht oranje cardstock hierop heb ik een stuk zwart cardstock papier geplakt, vervolgens heb ik uit dessinpapier van crea motion noel een raam geknipt. Met een figuurschaar heb ik de buiten rand geknipt, dit heb ik weer op het zwarte papier geplakt met foamtape. De letters noel heb ik uitgeknipt en in het raam geplakt tot slot heb ik nog 2 sterren uit het dessinpapier geknipt en met foamtape op de beide rechterhoeken geplakt

Geen opmerkingen: